Passa al contingut principal

P3A NOU PROJECTE

 La classe de l'aire i dels remolins van iniciar projecte fa dues setmanes. Van començar fent la votació amb la Júlia i aquí us presentem el què ha sortit (espero que molts de vosaltres ja ho sabeu perquè ells/es mateixos/es us ho hagin explicat)

El primer que va fer va ser una pluja d'idees, cadascú va dir la seva i cadascú va proposar un tema diferent o igual dels que ja havien dit. 

PLUJA D’IDEES

  • INDHYRA: GATS

  • ALEXIA: GRANOTES

  • DÀLIA: JUGAR

  • UNAI: TIGRES I LLEONS

  • JOAN: TRENS

  • VIOLETA: GOSSOS

  • THIAGO: ELEFANTS

  • ALGUER: TIGRES

  • ALIMA: TRENS

  • INAS: PRINCESES

  • NOAH: TIGRES

TEMES ESCOLLITS PREVI AL VOT (ELECCIÓ A MÀ ALÇADA)

  • TIGRES

  • ELEFANTS

  • DINOSAURES


ELECCIÓ FINAL DEL TEMA (VOTACIÓ SECRETA):


* seguiu llegint a sota de les fotos









  • JAN: ZEBRES

  • TON: VAIXELLS I BARQUES

  • NIL: TIGRES

  • YAGO: DINOSAURES

  • LEAH: DINOSAURES

  • PAU: PIANO DE LLETRES

  • YARA: GATS

  • YASSER: ELEFANTS

  • JÚLIA: DRACS 

  • FERNANDA: PISCINES






Com podeu veure finalment farem el projecte dels TIGRES i per començar-lo parlem de QUÈ SABEM DELS TIGRES. Com a punt següent hauríem de fer QUÈ VOLEM SABER però a P3 veureu que de vegades tot va una mica junt i que a partir de què l'iniciem també sorgiran noves preguntes.

QUÈ SABEM
Jan: Tenen 4 potes i nosaltres 2. Jo no tinc tigres.
Alima: Tenen ratlles al cos negres.
Nil: Els bebès neixen de la panxa de la mare. Els tigres quan surten de la panxa els llepen.
Ton: Els tigres tenen bigotis.
Pau: Fan GRRRRRR i tenen 4 potes
Júlia: Tenen pèls al cap.
Alima: Tenen una cua molt llarga.
Yara: Tenen 1 cap
Leah: Tenen 2 orelles com nosaltres.
Elsa: Tenen un coll amb pèls.
Ton: Tenen urpes.
Pau: I els lleons també.
Dàlia: Mengen carn.

I entre totes aquestes coses que saben, les preguntes que sorgeixen són les següents:

De quin color són els tigres?
Com són de grans els tigres?
Es barallen? O es fan carantoines?
Què mengen?

A partir d'aquí iniciem el projecte dels tigres. Si teniu contes de tigres, animalets per jugar que siguin tigres, ja els podeu començar a portar. Seria important que tots/es participessin amb una breu explicació de què porten i que tothom portés alguna coseta!

També necessitaria que portéssiu alguna branca d'arbre per fer veure què és un arbre, branques amb fulles, i també sense (Això ja aniran descobrint perquè ho utilitzarem).

Recordeu que és important que ells/es sàpiguen què porten i perquè ho porten i ho sàpiguen explicar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

GUERRA D'AIGUA DE P3

 Aquests últims dies ho hem passat molt bé fent activitats diverses, com ara la guerra d'aigua per celebrar diversos aniversaris de P3. Aquí en teniu una petita mostra.

P3A NOM CLASSE

A P3 A ESTEM TRIANT EL NOM DE LA CLASSE, PERÒ COM QUE  AQUEST DIES HAN FALTAT MOLTS INFANTS I JO MATEIXA I ÉS IMPORTANT QUE MAJORITÀRIAMENT PUGUIN TRIAR-LO. HEM FET UNA VOTACIÓ D'UN EN UN I ESPEREM QUE TOTHOM PUGUI VOTAR. AQUÍ TENIU COM ESTÀ.  

P3B: PRODUCTE FINAL DEL PROJECTE

 Com ja sabeu estem acabant el projecte dels llops. Com a producte final els alumnes de la classe dels Pirates volien fer unes maquetes del seu hàbitat. Així que hem construït diferents hàbitats dels llocs on viuen els llops (desert, bosc, coves i neu) i ho hem exposat al passadís perquè tothom ho pugui veure.