Passa al contingut principal

P3A NOU PROJECTE

 La classe de l'aire i dels remolins van iniciar projecte fa dues setmanes. Van començar fent la votació amb la Júlia i aquí us presentem el què ha sortit (espero que molts de vosaltres ja ho sabeu perquè ells/es mateixos/es us ho hagin explicat)

El primer que va fer va ser una pluja d'idees, cadascú va dir la seva i cadascú va proposar un tema diferent o igual dels que ja havien dit. 

PLUJA D’IDEES

  • INDHYRA: GATS

  • ALEXIA: GRANOTES

  • DÀLIA: JUGAR

  • UNAI: TIGRES I LLEONS

  • JOAN: TRENS

  • VIOLETA: GOSSOS

  • THIAGO: ELEFANTS

  • ALGUER: TIGRES

  • ALIMA: TRENS

  • INAS: PRINCESES

  • NOAH: TIGRES

TEMES ESCOLLITS PREVI AL VOT (ELECCIÓ A MÀ ALÇADA)

  • TIGRES

  • ELEFANTS

  • DINOSAURES


ELECCIÓ FINAL DEL TEMA (VOTACIÓ SECRETA):


* seguiu llegint a sota de les fotos









  • JAN: ZEBRES

  • TON: VAIXELLS I BARQUES

  • NIL: TIGRES

  • YAGO: DINOSAURES

  • LEAH: DINOSAURES

  • PAU: PIANO DE LLETRES

  • YARA: GATS

  • YASSER: ELEFANTS

  • JÚLIA: DRACS 

  • FERNANDA: PISCINES






Com podeu veure finalment farem el projecte dels TIGRES i per començar-lo parlem de QUÈ SABEM DELS TIGRES. Com a punt següent hauríem de fer QUÈ VOLEM SABER però a P3 veureu que de vegades tot va una mica junt i que a partir de què l'iniciem també sorgiran noves preguntes.

QUÈ SABEM
Jan: Tenen 4 potes i nosaltres 2. Jo no tinc tigres.
Alima: Tenen ratlles al cos negres.
Nil: Els bebès neixen de la panxa de la mare. Els tigres quan surten de la panxa els llepen.
Ton: Els tigres tenen bigotis.
Pau: Fan GRRRRRR i tenen 4 potes
Júlia: Tenen pèls al cap.
Alima: Tenen una cua molt llarga.
Yara: Tenen 1 cap
Leah: Tenen 2 orelles com nosaltres.
Elsa: Tenen un coll amb pèls.
Ton: Tenen urpes.
Pau: I els lleons també.
Dàlia: Mengen carn.

I entre totes aquestes coses que saben, les preguntes que sorgeixen són les següents:

De quin color són els tigres?
Com són de grans els tigres?
Es barallen? O es fan carantoines?
Què mengen?

A partir d'aquí iniciem el projecte dels tigres. Si teniu contes de tigres, animalets per jugar que siguin tigres, ja els podeu començar a portar. Seria important que tots/es participessin amb una breu explicació de què porten i que tothom portés alguna coseta!

També necessitaria que portéssiu alguna branca d'arbre per fer veure què és un arbre, branques amb fulles, i també sense (Això ja aniran descobrint perquè ho utilitzarem).

Recordeu que és important que ells/es sàpiguen què porten i perquè ho porten i ho sàpiguen explicar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

P3B: COLLAGE DE TARDOR

 Aquesta setmana hem fet un collage de la tardor tot enganxant papers de colors de la tardor (grocs, verds, taronges i grocs) com si fossin les fulles de la tardor damunt un fons pintat amb pintura marró. Mireu quins artistes!!

P3B: ELS INSTRUMENTS DEL MÓN

 Un d'aquests últims dies d'escola, el Pare de l'Aritz ha vingut a ensenyar-nos una sèrie d'intruments del món. Són instruments que no coneixíem i ens ha explicat d'on provenen, ens ha mostrat com sonen i de què estan fets. Ens ha encantat i ens ho hem passat genial.

P3B:ALGUNES EXPOSICIONS DE QUÈ MENGEN ELS LLOPS

 Aquesta setmana hem estat fent les exposicions de què mengen els llops i com busquen el menjar. Els companys que han buscat la informació ens han explicat que els llops per trobar el menjar utilitzen el seu olfacte. Segueixen el rastre per trobar els animals o les baines del bosc. Mengen carn de ratolins, cèrvols, conills, ocells, cabres...Per caçar-los es preparen i salten damunt tot capturant-los amb les seves urpes  i clavant-los les dents. Ho fan en grup, sempre van en manada.