Salta al contingut principal

P3A SORTIDA ZOO

... I finalment ha fet un magnífic dia núvol. Això ha permet que veiéssim el tigre ben actiu i rugint. Per veure les fotos amb ordre cronològic aneu al final i aneu pujant.


I aquí esgotats, tornem cap a l'autobús!!! Ha estat un magnífic dia!








Després de veure els tigres hem dinat!


I aquí ja amb el tigre!!!

Però no només hem vist tigres, també hem vist lleons marins. I feien un soroll...




I aquí ja som a l'aula del zoo on ens han explicat vàries coses. Hem vist petjades d'un tigre, hem tocat uns ullals i hem tocat la pell de veritat d'un tigre.



Hem començat el dia amb un bon esmorzar per agafar forces.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

GUERRA D'AIGUA DE P3

 Aquests últims dies ho hem passat molt bé fent activitats diverses, com ara la guerra d'aigua per celebrar diversos aniversaris de P3. Aquí en teniu una petita mostra.

P3A NOM CLASSE

A P3 A ESTEM TRIANT EL NOM DE LA CLASSE, PERÒ COM QUE  AQUEST DIES HAN FALTAT MOLTS INFANTS I JO MATEIXA I ÉS IMPORTANT QUE MAJORITÀRIAMENT PUGUIN TRIAR-LO. HEM FET UNA VOTACIÓ D'UN EN UN I ESPEREM QUE TOTHOM PUGUI VOTAR. AQUÍ TENIU COM ESTÀ.  

P3B: COLLAGE DE TARDOR

 Aquesta setmana hem fet un collage de la tardor tot enganxant papers de colors de la tardor (grocs, verds, taronges i grocs) com si fossin les fulles de la tardor damunt un fons pintat amb pintura marró. Mireu quins artistes!!